header-logo.png

9 sposobów na opisanie domu, które sprawią, że będzie on bardziej atrakcyjny dla kupujących

9 sposobów na opisanie domu, które sprawią, że będzie on bardziej atrakcyjny dla kupujących

Chyba że jesteś aukcji domu w mocno obniżonej cenie, to musi mieć wartość dla potencjalnych nabywców. Aby to zrobić, należy zawrzeć szczegóły dotyczące domu w aukcji, które sprawiają, że wyróżniają się. Oznacza to, że należy wybrać odpowiednie słowa, aby opisać swój dom, a nie tylko listę funkcji i udogodnień. Kiedy potencjalni nabywcy patrzą na oferty online, widzą te same zdjęcia i czytają te same informacje o każdej nieruchomości. Co sprawia, że jedna oferta jest bardziej atrakcyjna niż inna, to jak sprzedawca ją opisuje. Tak więc, pisząc swoją ofertę dla witryny MLS lub innej platformy nieruchomości, pomyśl o tych dziewięciu sposobów, aby opisać swój dom tak, że będzie przyciągać potencjalnych nabywców.

Bądź konkretny

Najważniejszą rzeczą podczas opisywania domu jest bycie konkretnym. Jeśli potencjalny nabywca może sobie wyobrazić, że mieszka w Twoim domu, jest bardziej prawdopodobne, że złoży ofertę, którą zaakceptujesz. Jeśli wymienisz swój dom jako "przestronny" lub "duży", może to oznaczać dowolną liczbę rzeczy dla dowolnej liczby osób. Ale jeśli opisać dom jako 2.400 stóp kwadratowych, to daje perspektywę do potencjalnego nabywcy. Specyficzne szczegóły dotyczące domu będzie również pomóc agent nieruchomości, jak starają się sprzedawać swój dom. Mogą używać swoich słów w aukcji MLS i w materiałach marketingowych, co ułatwia przyciągnięcie kupujących.

Włącz rozmiar swojego domu

Jeśli wymieniasz condo lub town home, będziesz chciał zawrzeć stopę kwadratową. Dla domu jednorodzinnego, jednak będziesz chciał dołączyć rozmiar domu, jak również liczbę sypialni i łazienek. Ta liczba może zrobić wielką różnicę dla potencjalnego nabywcy. Liczby są często najważniejszą częścią aukcji. Posiadanie dobrych statystyk w aukcji może oznaczać różnicę między posiadaniem jednej lub dwóch ofert przyjść na nieruchomości lub mając żadnych ofert w ogóle. Tak więc, opisując swój dom, należy podać liczbę sypialni i łazienek. Na przykład: "Ten dom ma 4 sypialnie, 2 łazienki i 2.400 stóp kwadratowych".

Wspomnij o wszelkich renowacjach, które zostały wykonane

Kupujący może kochać swój dom, ale jeśli remonty nie są zgodne z ich standardami, mogą nie złożyć oferty. Jeśli niedawno odnowił swoją kuchnię, dokonał ulepszeń w łazience, lub zmienić podłogę w domu, będziesz chciał zawrzeć tę informację w swojej aukcji. Jeśli remonty są znaczące, należy upewnić się, aby włączyć je do aukcji. Na przykład, jeśli zostały wymienione dach, piec, lub podgrzewacz wody w ciągu ostatnich kilku lat, to jest coś, co chcesz, aby włączyć do aukcji. Kupujący będą chcieli wiedzieć, jak nowe są te elementy i jak długo mogą trwać.

Napisz o stanie swojego domu

Jeśli twój dom był dobrze utrzymany, będziesz chciał dać znać potencjalnym nabywcom, że. Jeśli musiałeś dokonać napraw w przeszłości, będziesz chciał zawrzeć tę informację, jak również. Nie chcesz wprowadzać w błąd kupującego, pomijając pewne fakty, ale nie chcesz też ich odstraszyć. Pozwalając kupującemu wiedzieć o wszelkich problemach i naprawach, które zrobiłeś może pomóc im czuć się bardziej komfortowo z zakupem. Na przykład, jeśli miałeś do wymiany dachu w ciągu ostatnich kilku lat, będziesz chciał wspomnieć, że w aukcji. Jeśli to było więcej niż pięć lat, nie trzeba zawierać, że w aukcji.

Niech kupujący wiedzą o wszelkich urządzeń zawartych w cenie

Jeśli twój dom jest wyposażony w wysokiej klasy urządzeń, lub urządzeń, które nie są standardowe, będziesz chciał, aby zawrzeć tę informację w aukcji. Jeśli niedawno zastąpił podgrzewacz wody lub pieca, będziesz chciał, aby potencjalni nabywcy wiedzieć, co będzie się. Jeśli twoje urządzenia są standardowe, nie musisz o nich wspominać. Ale jeśli są one najwyższej klasy, będziesz chciał zawrzeć, że w aukcji. Na przykład: "Ten dom ma zupełnie nową zmywarkę".

Wspomnij o wszelkich unikalnych cechach swojego domu

Jeśli Twój dom ma unikalną cechę, taką jak wbudowany bar lub huśtawka na werandzie, będziesz chciał zawrzeć to w swojej ofercie. Jeśli potencjalny nabywca ma dzieci, prawdopodobnie będzie chciał wiedzieć, czy dom ma plac zabaw lub huśtawkę na podwórku. Jeśli twój dom ma unikalną funkcję, czy to wbudowany bar lub bardzo duży ganek, będziesz chciał zawrzeć to w swojej ofercie. Na przykład, "Ten dom ma wbudowany bar ze stołkami w piwnicy".

Podsumuj, dlaczego sprzedajesz i dlaczego jest to świetna cena dla kupującego

Jeśli mieszkałeś w swoim domu przez długi czas i jesteś gotowy na downsize, możesz mieć jakieś sentymentalne powody do sprzedaży. Jeśli tak jest, będziesz chciał dać nabywcom znać, dlaczego sprzedajesz i dlaczego jest to świetna cena dla nich. Jeśli musisz przenieść do pracy lub mają inny pilny powód do sprzedaży, będziesz chciał zawrzeć, że w aukcji, jak również. Na przykład, "Ten dom jest sprzedawany przez właściciela z powodu przeniesienia pracy. Jest wyceniony na 275.000 dolarów".

Podsumowanie

Najważniejszą rzeczą podczas opisywania domu jest bycie konkretnym. Jeśli potencjalny nabywca może sobie wyobrazić, że mieszka w Twoim domu, to jest bardziej prawdopodobne, że złoży ofertę, którą zaakceptujesz. Oznacza to, że należy wybrać odpowiednie słowa, aby opisać swój dom, a nie tylko listę funkcji i udogodnień. Jeśli zastosujesz się do tych dziewięciu sposobów na opisanie swojego domu tak, aby przyciągnąć potencjalnych nabywców, będziesz lepiej przygotowany do sprzedaży domu szybko i za najwyższą możliwą cenę.

  • Share

Pozostałe wpisy

8 porad dotyczących negocjowania ceny domu
Dla sprzedających

8 porad dotyczących negocjowania ceny domu

Czy wiesz, że ostateczna cena naklejki z nowego domu jest do negocjacji? Nawet w gorących rynkach nieruchomości, sprzedawcy...

Czego nie robić podczas pokazywania mieszkania na sprzedaż
Dla sprzedających

Czego nie robić podczas pokazywania mieszkania na sprzedaż

Kiedy pokazujesz potencjalnemu najemcy mieszkanie na sprzedaż, jest wiele rzeczy do przemyślenia. Chcesz, aby miejsce...