header-logo.png

Najczęściej zadawane pytania

Dodawanie oferty

Dodając pierwszy raz ogłoszenie zaloguj się do panelu, a następnie kliknij przycisk “+ Dodaj nieruchomość”, który znajdziesz z lewej strony na pasku nawigacji.

Na urządzeniach mobilnych kliknij przycisk “MENU” a następnie “Dodaj nieruchomość” – jest to 3. opcja od góry w menu na białym tle.

W formularzu dodawania oferty musisz wybrać, czy chcesz promować dom, mieszkanie, działkę, czy lokal – aby to zrobić poprawnie kliknij raz na odpowiedni przycisk w pierwszym wierszu. Następnie w drugim wierszu czy interesuje Cię sprzedaż, czy wynajem. Prawidłowo zaznaczony wybór poznasz po tym, że zmienił kolor tła na niebieski.

Jeżeli po wypełnieniu wszystkich pól obowiązkowych dalej nie możesz przejść dalej to pojawił się błąd w formularzu.

Każdy błąd w formularzu będzie oznaczony czerwoną chmurką z prawej strony błędnego pola.

Nie musisz wypełniać wszystkich pól w formularzu, aby dodać ofertę. Zwróć uwagę na pola oznaczone czerwoną gwiazdeczką z lewej strony – są to pola obowiązkowe. Aby poprawnie dodać ofertę musisz wypełnić wszystkie pola obowiązkowe.

Edycja ogłoszenia

Aby edytować ogłoszenie zaloguj się do panelu i na liście swoich ogłoszeń kliknij przycisk “Edytuj”.

Po wejściu do formularza edycji wprowadź zmiany. Pamiętaj, żeby po dokonaniu zmian kliknąć przycisk “ZAPISZ”, który znajdziesz na dole strony.

Zmiany w lokalizacji nie są dozwolone. Należy pamiętać aby podczas dodawania ogłoszenia dokładnie wypełnić pola z nią związane. Po zapisaniu, jedynie administrator może dokonać zmian w lokalizacji.

Logowanie

Są 2 możliwe przyczyny takiej sytuacji, po pierwsze Twoje konto nie zostało aktywowane. Aby je aktywować odszukaj wiadomość od nas i kliknij w link aktywacyjny – wiadomość od nas mogła utknąć w folderze SPAM.

Po drugie używasz błędnych danych. Pamiętaj, że do panelu zalogujesz się podając login lub adres email.

Płatność

Dane do faktury można wpisać podczas rejestracji konta i te dane zostaną przypisane na stałe.

Jeżeli chcesz otrzymać fakturę to dane można uzupełnić podczas aktywacji oferty. W tym celu kliknij przycisk “Aktywuj ofertę” a następnie poniżej formularza z danymi jest checkbox “podaj dane do FV” po kliknięciu rozwinie się formularz i tam należy uzupełnić brakujące dane.

Dodatkowo można wejść w ustawienia. W tym celu kliknij nazwę swojego loginu w prawym górnym rogu, a następnie postępuj jak w przypadku aktywacji.

Często popełnianym błędem jest opłacenie wyróżnień bądź podbić na portalach, jednak brakuje wpłaty za emisje ogłoszenia, która kosztuje 49 zł na miesiąc, 129 zł na 3 miesiące i 199 na 6 miesięcy. Bez tej wpłaty ogłoszenie będzie nieaktywne. Natomiast opłacenie wyróżnień i podbić nie jest wymagane.

Rejestracja

Nie, samo utworzenie konta jest darmowe. Płatność odbywa się dopiero w celu aktywacji kampanii.

Aby poprawnie przejść proces rejestracji należy upewnić się, że wszystkie wymagane pola zostały poprawnie uzupełnione.

Szczególną uwagę należy zwrócić na pole zaznaczenia przy regulaminie, rejestracja w serwisie jest możliwa wyłącznie akceptując regulamin.

Jeżeli chcesz otrzymać fakturę to dane można uzupełnić podczas aktywacji oferty. W tym celu kliknij przycisk “Aktywuj ofertę” a następnie poniżej
formularza z danymi jest checkbox “podaj dane do FV” po kliknięciu rozwinie się formularz i tam należy uzupełnić brakujące dane.

Dodatkowo można wejść w ustawienia. W tym celu kliknij nazwę swojego loginu w prawym górnym rogu, a następnie postępuj jak w przypadku aktywacji.

Jeżeli wszystkie pola zostały wypełnione i po wciśnięciu przycisku “Zarejestruj” nic się nie dzieje to należy zwrócić uwagę na wskazówki redakcyjne podawane w czerwonej chmurce.

Wiadomość z linkiem aktywacyjnym jest wysyłana automatycznie, więc w takiej sytuacji są 2 możliwości:

Po pierwsze podany mógł zostać błędny adres email,

po drugie link aktywacyjny doszedł, ale wpadł do folderu SPAM

Techniczne

Twoje ogłoszenia pojawią się na portalach w ciągu kilku godzin.

Może być kilka przyczyn. Po po pierwsze, ogłoszenia zostały już ściągnięte z portali i trzeba poczekać kilka godzin , aż ponownie na nie trafią. Po drugie, administrator naszego serwisu nie wkleił nowych linków dla państwa. Jeśli po kilku godzinach nic się nie zmieniło, prosimy zgłosić problem drogą mejlową.

Prawdopodobnie nie wszystkie pola w formularzu zostały wypełnione. W szczególności zwracamy uwagę na opis (minimum 40 wyrazów) i poprawną dzielnicę ( to dotyczy miast wojewódzkich i powiatowych). Inną przyczyną może być awaria danego portalu, na którą nie mamy wpływu. Jeśli po 2 dniach roboczych wciąż nie mają państwo wglądu do linków w zakładce “portale” prosimy o zgłoszenie tego problemu drogą mejlową.

Pierwsze dane statystyczne pokazują się dopiero po 2-3 dniach roboczych od aktywowania oferty. Następnie raz dziennie są one aktualizowane. Jeśli w państwa przypadku trwa to dłużej, prosimy o zgłoszenie problemu drogą mejlową.