Jak sprzedać nieruchomość za pomocą Word of Mouth
Chcesz sprzedać swoją nieruchomość szybko i za najlepszą cenę? Word of mouth marketing to świetny sposób, aby to zrobić. Jest on darmowy i nie kosztuje Cię ani grosza. W tym artykule przyjrzymy się kilku sposobom, które można wykorzystać w marketingu ustnym, aby sprzedać swoją nieruchomość. Możesz myśleć, dlaczego ktoś zaufałby nieznajomemu z ich osobistymi informacjami, takimi jak adres i numer telefonu? Cóż, ponieważ te marketerzy okazały się godne zaufania w czasie przez bycie konsekwentnym i dostarczanie na ich obietnicy pozostać w kontakcie. Kluczem jest znalezienie ludzi, którzy dzielą podobne zainteresowania jak ty - lub bliskich przyjaciół, których opinia ma znaczenie dla Ciebie - i zapytać ich, czy chcieliby otrzymywać informacje o domu, który sprzedajesz.
Korzyści z używania marketingu ustnego do sprzedaży nieruchomości
- Word of mouth to najbardziej zaufana forma marketingu - 91% konsumentów uważa ją za godną zaufania.
- Przeciętny nabywca wyda 12 000 dolarów na swoje poszukiwania domu, więc chcesz mieć pewność, że jest to jak najbardziej opłacalne. Korzystanie z płatnej strategii marketingowej będzie kosztować tysiące dolarów, ale word of mouth marketing jest bezpłatny.
- Ma wyższy współczynnik klikalności niż inne formy marketingu cyfrowego, takie jak Google AdWords.
- Nie ma ograniczeń geograficznych - ludzie, z którymi rozmawiasz, nie muszą mieszkać w pobliżu Ciebie ani nawet w tym samym kraju.
- Word of mouth marketing jest spójny i ciągły, więc nie musisz ciągle wymyślać nowych pomysłów marketingowych.
- Ma długotrwały efekt - gdy zaczniesz mówić o swojej nieruchomości, ludzie będą o nią pytać przez długi czas.
Wspomnij o nieruchomości na sprzedaż w rozmowach z przyjaciółmi i rodziną.
Jeśli próbujesz sprzedać nieruchomość, dobrze jest wyrobić sobie nawyk wspominania o niej jak najczęściej. W rzeczywistości, badania pokazują, że prawie 80% ludzi jest bardziej skłonnych do zakupu od przyjaciela niż od nieznajomego.
Mając to na uwadze, skorzystaj z każdej okazji, aby dać znać swoim znajomym i rodzinie, że sprzedajesz swoją nieruchomość. Nie krępuj się wspomnieć o tym podczas rozmowy telefonicznej, na spotkaniu rodzinnym lub w mediach społecznościowych. Możesz nawet wysłać list do osób, które znasz i które mogą być zainteresowane (ponownie, upewnij się, że nie łamiesz żadnych przepisów - więcej informacji znajdziesz poniżej).
Wysyłaj newslettery do osób, z którymi rozmawiałeś.
Ponieważ wyrabiasz sobie nawyk poruszania tematu swojej nieruchomości, możesz wysłać newsletter do wszystkich, z którymi o tym rozmawiałeś. To może być tak proste, jak szybki e-mail pozwalając im wiedzieć, że sprzedajesz nieruchomości, dając im swój adres, i dając im znać, że jesteś szczęśliwy, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania, które mogą mieć.
Możesz także dołączyć kilka zdjęć nieruchomości i wspomnieć o cenie, której szukasz. Korzystając z narzędzi takich jak MailChimp czy Sendy, możesz łatwo stworzyć i wysłać newsletter do wszystkich, z którymi rozmawiałeś w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. W ten sposób upewnisz się, że wiedzą o Twojej nieruchomości bez bycia nachalnym.
Zorganizuj niezobowiązujące spotkanie z kluczowymi influencerami w Twojej okolicy.
Jeśli widzisz możliwość rozmowy z osobami, które Twoim zdaniem mogą być zainteresowane kupnem Twojej nieruchomości, warto z niej skorzystać. Na przykład, jeśli widzisz ludzi wprowadzających się do okolicy, o której wspomniałeś, poświęć chwilę, aby się przedstawić i zapytać, czy mają jakieś pytania dotyczące zakupu domu w okolicy.
Albo, jeśli zbliża się wydarzenie społecznościowe, w którym mogą uczestniczyć osoby zainteresowane kupnem Twojej nieruchomości, zaoferuj im kontakt ze sprzedającym. Ponownie, upewnij się, że nie łamiesz żadnych przepisów - przeczytaj poniższą sekcję dotyczącą zachowania zgodności z prawem, aby uzyskać więcej informacji.
Pozostań w kontakcie z osobami, które wykazały zainteresowanie i odpowiedz na ich pytania
Jeśli ktoś, z kim rozmawiałeś, wykazał zainteresowanie, postaraj się pozostać z nim w kontakcie. Wyślij im szybki e-mail, dając im znać, że nadal próbujesz sprzedać nieruchomość i podając im swój numer telefonu, jeśli chcieliby zadać Ci jakiekolwiek pytania dotyczące procesu.
Jeśli masz stronę internetową, możesz zamieścić formularz kontaktowy, aby ludzie mogli się z Tobą skontaktować. Ponownie, upewnij się, że pozostajesz w zgodzie z przepisami - więcej informacji znajdziesz w sekcji poniżej.
Wnioski.
Najlepszym sposobem, aby sprzedać swój dom jest znaleźć potencjalnych nabywców i uzyskać je podekscytowany. Word of mouth marketing może pomóc to zrobić, i to jest świetny sposób, aby sprzedać swój dom szybko i za najlepszą cenę.
Word of mouth marketing to świetny sposób na sprzedaż nieruchomości, ponieważ jest wolny i spójny. Możesz zacząć używać tych technik od razu i będą one nadal pracować dla Ciebie, nawet po sprzedaży nieruchomości.
Share